Як стежити за колесами автомобіля.


Як стежити за колесами автомобіля.
Безпека головний пріоритет в експлуатації і обслуговуванні автомобіля — це знає кожен. Але не всі знають, які причини ведуть до передчасного зносу ключового елемента системи безпеки автомобільних шин. Найбільш поширена причина зносу — зневага до рекомендацій виробника автомобіля при виборі шин і дисків або невідповідність параметрів шин і дисків по відношенню один до одного. Погано підготовлені до установки диски і покришки, не очищені від бруду, піску та інших видів забруднень. Установка покришки на деформований обід, на якому присутній іржа або інші пошкодження. Недостатнє або надмірне тиск повітря в шинах. Ці фактори погіршують їздовий комфорт, тягові й гальмівні характеристики. Не достаток тиску приводить до деформації каркаса шини, що призводить до перегріву, та підвищення опору коченню. Надлишок тиску знижує ступінь зчеплення з дорогою. Перевіряйте тиск в шинах як мінімум 1 раз в місяць, при перевірці шини повинні бути холодними. Висока швидкість. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі шиномонтаж.
Рух на високій швидкості найбільш небезпечні для шин, сила удару шини об перешкоду на високій швидкості, набагато сильніше, ніж при низькій швидкості, а так само йде перегрів шини, що погано впливає на її ходові якості. По можливості намагайтеся менше їздити на екстремальних швидкостях. Бережіть шини і себе. Перевантаження. При перевантаженні, шини сильно нагріваються, що призводить до різкого руйнування шин. Обов’язково дотримуйтеся обмеження вантажопідйомності. Індекс навантаження вказано на шинах, і повинен відповідати технічним характеристикам автомобіля. Не забувайте, індекс навантаження вказує максимальне навантаження на одну шину. Але якщо ви все ж перевантажили авто, збільшите тиск в шинах, це хоча б запобіжить пробій шини об обід колісного диска. Знос протектора. За правилами дорожнього руху забороняється експлуатація транспортних засобів, якщо: Якщо шини легкових автомобілів мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів — 1 мм, автобусів — 2 мм, мотоциклів і мопедів — 0,8 мм.
Це правило відноситься до літніх шин, а ось у зимових шин, враховуючи погодні умови та стан доріг, глибина протектора повинна бути не менше 3-4 мм. Не отбалансированые колеса погано впливають не тільки на шини. Слідкуйте за балансуванням коліс. Правильна балансування запобігає передчасний знос шин та усуває вібрацію. Оберігає підвіску, систему рульового управління і підшипники коліс автомобіля від підвищених перевантажень. Балансування необхідно виконувати при заміні коліс, при зсуві і втрати балансувальних вантажів. Зовнішній стан шин, теж має бути під увагою. Слідкуйте за тим, що б на протекторі і на боковині шини не було глибоких порізів, тріщин, бульбашок на поверхні протектора не повинно бути сторонніх предметів, гострих уламків і т. п., виліт яких може призвести до різкого падіння тиску в шині і, як наслідок, до різкого погіршення керованості автомобіля.