Як вибрати крауд-маркетинг

Как выбрать крауд-маркетинг
Крауд маркетинг – це технологія просування, яка передбачає комплекс заходів, спрямованих на збільшення продажів якогось конкретного товару і базується на рекомендаційних основи, що виникають в результаті популяризації ресурсу або бренду (ТМ) в мережі інтернет. По суті крауд маркетинг передбачає лаконічні, можна навіть сказати неявні рекомендації «шановних користувачів», так званих експертів, на корисні ресурси, які носять насправді комерційний характер.
Також хочемо вам порекомендувати крауд-маркетинг стоимость
Одним з найголовніших завдань крауд маркетингу є управління рекомендаціями та відгуками інтернет — користувачів таким чином, щоб у підсумку вони спричинили збільшення продажів. Слід зазначити, що при звичайних «килимових» бомбардувань ЗМІ, а також за допомогою повідомлень у фейсбуці, вам практично не вдасться добитися аналогічних результатів – це просто нереально, оскільки інформація повинна бути вкладена в «потрібні вуха», та до того ж ще й певним чином. , оскільки він з самого початку орієнтований на користувачів, які готові купити саме ваш товар. Їх потрібно лише підштовхнути до здійснення покупки і зробити це краще за допомогою експертної думки, давши посилання на сайт або показавши товар «обличчям».
Компанія, мета якої-підвищити продажу конкретного товару (наприклад, фарби для дахів), реєструє в соцмережах і на авторитетних сайтах, що належать до сегменту діяльності, кілька акаунтів. Діяти потрібно з прив’язкою до регіону, в якому планується проводити продажу.
З допомогою цих акаунтів компанія або її представники виступають у ролі експертів, даючи «слушні» та корисні поради на обумовлених раніше майданчиках. Причому експерт рекламує товар завуальовано.
Рекомендації повинні лежати на сайті, з якого безпосередньо будуть проводитися продажу. У результаті, якщо все зроблено правильно, і рекомендації будуть слушними і виправданими, то користувачі зроблять те, що від них очікується: будуть діяти за потрібною сценарієм – будуть публікувати посилання на інших ресурсах, репост гарантований.
Далі раз за разом користувачам будуть пропонуватися одні й ті ж сторінки, в яких буде шукане вміст, думку шановного експерта. Як підсумок імідж буде підніматися на очах. А користувач, зіткнувшись з проблемою, буде знати, де знайти на неї рішення, в нашому випадку це сайт, який не лише надасть необхідні відповіді на питання, але і продасть фарбу для дахів.
Як вибрати фарбу для даху. Скільки служить фарба для дахів. Як потрібно готувати дах до фарбування.
Матеріалів, здатних впливати на імідж.
Відстеження ключових запитів серед зазначених у карті питань.